دوشنبه, آوریل 21, 2014
image image image
پشتیبانی از تمام برندها شركت كلون سرويس آريا به منظور تبيين خدمات قابل ارائه و بهبود مستمر خدمات به مشتريان گرامي همچنين تحقق جلب رضایت شما مشتریان گرامي، پشتیبانی جامعی را به تمام برندهاي موجود در بازار ارائه می‌دهد،که در بالا بردن طول عمر مفيد سيستم، هزینه کمتر، نگهداری آسان‌تر ، آسیب پذیری کمتر و استفاده بهينه از درب‌هاي اتوماتيك تاثير شاياني دارد و در صورت بروز هر گونه اشکال، نیروهای متخصص این شرکت در حداقل زمان ممکن نسبت به رفع مشکل و بازگرداندن سیستم به کارکرد صحیح و بدون نقص اقدام مي‌نمایند.
بازرسی های دوره ای کنترل و نگه داری اطلاعات پروژه ، صدور کارت سرویس دوره ای و کنترل آن با استفاده از سریال قطعات صدور کارت گارانتی و استفاده از شماره سریال برای کنترل قطعات و خدمات ارائه شده بر روی دستگاه مورد نظر ارائه خدمات بر اساس شماره اشتراک ، شماره فاکتور ، شماره قرارداد ، کارت گارانتی و کارت سرویس دوره ای
تجربه و تخصص شرکت کلون سرویس آریاارائه خدمات موثر و با كيفيت به مشتريان را همواره در اولويت قرار داده و بهره گيري ازکادر مجرب و آموزش ديده در خصوص سرویس ، پشتیبانی دربهای اتوماتیک و دربهای کرکره ای ، در کنار همکاري کارشناسان مجرب و صاحب سابقـه و تجربه در زمينـه هاي اجرايي و مديريتي ، کادر فني ممتازي را تشکيل داده که با جمع تخصص و تجربه ، خدمات اين شرکت را ويژه و ممتاز تبديل کرده است.

سرویس و بازدید دوره ای فصلی در هر 3 ماه یکبار به صورت رایگان جهت تشخیص به موقع نواقص و جلوگیری از خرابی قطعات توسط متخصصین و کادر مجرب شرکت که دوره تخصصی تعمیر و نگهداری را توسط پرسنل کمپانی DORMA  آلمان گذرانده اند انجام خواهد شد .
استفاده از تخفیف 10% در قطعات مصرفی ، تعویضی و تعمیری
اولویت بندی در تامین قطعات و انبارش قطعات مورد نیاز پروژه
اولویت بندی در ارسال نیروی متخصص نسبت به سرویسهای موردی در اسرع وقت
ارائه خدمات در ساعات غیر اداری و در ایام تعطیل
امکان استفاده از تمام 10 ویژگی و امکانات بخش خدمات پس از فروش که در بند 2 به طور کامل تشریح گردیده است .

ورود کاربران